Az előző cikkben kitárgyaltuk, a jelenség miértjét. A válasz elég egyértelmű, de a lényeg most nem is egy új felfedezés bejelentése volt.Inkább csak amolyan teszt jellegű cikknek indult.
Egy napon két cikk ment ki, mindkettőt ugyanakkora összegű kiemeléssel osztottam meg, és vártam a reakciókat.
Az egyik bejegyzés, a jelenlegi első része:
http://grafitzsonglor.blog.hu/2016/09/28/csocsokkel_tenyleg_mindent_el_lehet_adni
A másik bejegyzés pedig az öltözködéses volt:
http://grafitzsonglor.blog.hu/2016/09/28/mennyire_fontos_az_oltozkodes_az_uzletben
A címét tekintve egyik sem volt épp kattintás vadász, nem az volt a lényege. Az öltözködéses poszt volt a kontroll cikk, érdekes tartalom (leginkább a végére betett videót érdemes megnézni, nagyon tanulságos, amit IDE kattintva tehetsz meg), a másik pedig a jelenség mérésére szolgáló cikk volt. Mindkét poszt megosztásánál csak a cikk címe volt látható, és egy borító kép.
Ugyanazok a beállítások, mégis hatalmas különbség:
A második sort érdemes figyelni!
Szóval igen. Csöcsökkel mindent el lehet adni.
Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat.
Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!