Tegnap a Facebookot lapozgatva erre a képre lettem figyelmes:
Hát elkezdtem számolni, és valahogy csak nem jött ki a képlet. Mivel kíváncsivá tett a dolog, nem tehettem mást, mint kattintottam. Végül is a kép nem hazudott, az eredmény tényleg 5!
Az eredeti cikket az egyenlet megoldásáról itt tudod megnézni:
http://www.csodasnap.hu/2016/01/akar-hiszed-akar-nem-ennek-az.html?m=0
Na de mi is az az 5! ?
Hát nagyon egyszerű a válasz, az a felkiáltó jel nem véletlen. Így már mást jelent a megoldás, ez ugyanis 5 faktoriális, azaz:
5! = 5*4*3*2 = 120
Sokféle képpen lehet kattintás vadász címeket írni, legalább minden 2. blogbejegyzés, vagy újságcikk ilyenekkel kezdődik.
-Kérdőjeles címek
-Listák (pl.: 10 tuti módszer a fogyásra)
-Random celeb komolyan próbál beszélni ( Nagyon jó példa erre Voksán Virág nyáron tett nyilatkozata, miszerint Argentína is esélyes a Labdarúgó Európa Bajnokság dobogójának valamely fokára)
-90-es évek nosztalgia
-Amikor a cím nem árul el semmit ( szerintem ez a legszánalmasabb, és a legtöbb kattintás-vadász oldal ilyen címekkel dobálózik pl.: „Ezt a videót látnod kell, meg fogja változtatni az életed, annyira sokkoló, csodálatos és felejthetetlen, egyszerűen muszáj megnézned!” )
-Az Upworthy címek ( pl.: A könyvtáros megpróbálta a zseni kissrácot letartóztattatni. A zsaruk pont úgy reagáltak, ahogy te tennéd.)
-Animgifek
-És végül a csöcsök
Jó volt látni, hogy vannak még kreatív elmék az iparban, csak kár, hogy az oldal tele van rakva reklámokkal, felugró ablakokkal, és minden idegesítő módszerrel eladni akaró csalafintasággal. Viszont az ötlet nem rossz
Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat.
Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!
Kattints ide: bloggerleszek.blog.hu