Így lendítheti fel az üzleted a Pokémon Go
2016. szeptember 10. írta: Gergő Herkó

Így lendítheti fel az üzleted a Pokémon Go

A lehetőség mindíg az orrunk előtt hever, csak meg kell tudni azt látni. Egy érdekes új lehetőséget nyitott meg  a Pokémon Go nevű játék a vendéglátósok előtt.508800-pokemon-go.jpg

Nagy előnye a játéknak, hogy interaktív, és az utcára viszi a játszani vágyó embereket, így akarva-akaratlanul is elsétálnak egy-egy kávézó, vagy pizzéria mellett. Már csak be kellene terelni ezt a forgalmat az üzletbe.

De mégis hogyan?

1.

Amerikában egy New York-i pizzériában megfigyelték, hogy az általában lanyha vasárnap déli forgalom egyre jobban föllendül. Ennek oka, hogy a pizzéria előtt van egy PokéStop, ami odavonzza a játékosokat. A szakács ezt a jelenséget kihasználva vásárolt a játékban egy Pokémon-csalogatót ( ezzel még több Pokémont lehet a PokéStop-hoz vonzani ) Így a hatást addig fokozta, míg a sok vendég mindent fölfalt. Azóta már ők is felkészültek a 75 százalékkal nagyobb forgalomra.

2.

Vannak olyan helyek, ahol kedvezményt adnak, ha az üzletük mellett elcsípett Pokémonról képernyőfotót készítesz a helyszínnel együtt, és azt feltöltöd a Facebookra

3.

Egy 12 éves amerikai kislány a kertvárosi házuk előtt alkalmi standot állított fel PokéStop Shop néven, ahol rágcsálnivalót és limonádét kínált a csapatok színe szerint elrendezve.

Konklúzió

a)  Használjuk ki, ha a közelben van egy PokéStop, vagy Gym. Hívjuk fel rá a figyelmet legalább egy egyszerű megállító táblával, és serkentsük vevőinket online hírverésre (képernyőkép és cím megosztására)

b)  Vegyünk Pokémon csalit. Ez 30 percig hat, így megéri több időszakban is kísérletezni vele, mikor éri meg a legjobban.

c)  Kínáljunk tematikus dolgokat, mint például Pokémon rajzocskát kávéhabra szórva.

Forrás: Haszon magazin

süti beállítások módosítása