Legjobb marketing a gerilla
2017. február 24. írta: Gergő Herkó

Legjobb marketing a gerilla

1483465771_199e828aa0f89b3b2e71530ef1b4f74e.jpg

A kedvenc marketing típusom a sok közül a gerillamarketing. Amellett, hogy ingyen van, ha jól sikerül, még egy klassz médiahacket is előidézhetsz vele, amitől aztán berobban a látogatottság. A kedvenc példám erre Tibi atya, de Kasza Tibor is jól alkalmazza a módszert. 

Ennél sokkal közelebbi példát is tudok említeni, ami annyira rányomta a bélyegét az életemre, hogy valószínűleg ha akkor nem találkozom azzal a gerilla kampánnyal, valószínűleg most nem tartanék sehol!

Sztori:

Ha jól emlékszem, két évvel ezelőtt olvastam egy cikket az egyik nagy hírportálon, amiben arról írtak, hogy egy blogger úgy szerzett ingyen látogatókat a blogjára, hogy egy plázában wifi hotspotot csinált és úgy állította be, hogy ha valaki ezen keresztül csatlakozik az internetre, a böngészőjében az adott blog jelenjen meg kezdőlapként. (Talán akkor ez a srác még nem is gondolta, hogy nem csak az akkor fellátogatók közül kerülnek ki új rajongók.) Minden esetre a kampánya jól sikerült, elég sok látogatót hozott az oldalának és több helyen is cikkeztek róla. Mikor olvastam az esetről, azonnal az jutott eszembe, hogy ezt én is milyen szívesen megcsinálnám, ha lenne egy blogom. Talán ez volt az első alkalom, mikor megfordult a fejemben egy saját blog indításának gondolata.

Kicsivel több, mint egy évvel később szörföztem a neten, mikor egy nagyon klassz portálra bukkantam. Tele inspiráló vállalkozás ötletekkel, klassz cikkekel. Elolvastam jó pár bejegyzést az oldalon és megakadt a tekintetem az egyik posztnál. Egy nagyon ismerős sztorira bukkantam. Ekkor derült ki, hogy ez a srác állt a kedvenc gerilla marketing kampányom mögött. Felvettem vele a kapcsolatot, a többi pedig már történelem. Segített elindítani a saját vállalkozásom, megtanított marketing eszközök gyakorlati használatára és a mentorom lett. 

Ezúton is szeretném megköszönni a támogatást és a rengeteg segítséget Mándó Milánnak, a Minner.hu tulajdonosának. Nélküle most nem tarthatnék ott, ahol vagyok.

Ezt azért írtam most le, hogy rámutassak, marketingezni lehet olcsón is. Ha pedig jól csinálod, hosszútávon még sok pénzt hozhat neked!

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!

 

Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat. 

Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!

Kattints ide: bloggerleszek.blog.hu

süti beállítások módosítása