Vajon mivel foglalkozott Kiszel Tünde, mielőtt celebbé vált?
2017. február 03. írta: Gergő Herkó

Vajon mivel foglalkozott Kiszel Tünde, mielőtt celebbé vált?

A Kiszel Tünde infografika

kiszel-tunde-091214420431184652.jpg

Épp egy sztár-infografika sorozat első részén dolgozom. Mikor eszembe jutott, hogy meg kellene csinálni ezt a cikksorozatot, olyan nevek jutottak eszembe, mint: Kiszel Tünde, Sebestyén Balázs, Kasza Tibor, stb. 

Ez most a sorozat első része, amiben Kiszel Tündéről készül grafika. Elkezdtem hát nyomozni, hogy mégis mit tett le az asztalra, mitől lett híres (vagy inkább hírhedt?) médiaszemélyiség. 

Az első állomás a wikipédia.hu volt, ahol aztán leesett az állam. Te jó ég! Mennyi pozitív és sztároló információ van itt róla... Így hát nem is csoda, hogy azonnal felmerült bennem a kérdés: Vajon Ő, saját maga írta ezt a wikipédia bejegyzést? Nagyon érdemes megnézni, elég megmosolyogtató: https://hu.wikipedia.org/wiki/Kiszel_T%C3%BCnde

A linkelt oldal inkább egy jól összeszedett önéletrajznak tűnik, ahol minden médiaszereplés úgy van feltüntetve, mintha az annyira előkelő és magasztos kiváltság lenne. Én személy szerint nem gondolnám, hogy egy Mónika showban való szereplés annyira nagy presztízs értékkel bírna, de ez a személyes véleményem.

Szóval... Megcsináltam a grafikát... Hmm.. Mit is mondhatnék? Mikor nekikezdtem, még azt gondoltam, jó poén lesz, de mikor már jó ideje szerkesztgettem, arra gondoltam: Vajon biztos vagyok benne, hogy én ezt akarom csinálni a péntek délutánomon? Hát minden esetre a grafika elkészült, nem is lett olyan rossz.

Íme:

kiszeltunciinfografikabaszdmeg.jpg

Ha eddig téged is furdalt a kíváncsiság, hogy mégis mivel foglalkozott ez a nő fénykorában, most már tudod. 

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!

 

Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat. 

Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!

Kattints ide: bloggerleszek.blog.hu

 

süti beállítások módosítása