Hujber Ferenc a média hacker
2017. március 14. írta: Gergő Herkó

Hujber Ferenc a média hacker

 

Van recept egy tökéletes média hackre? Minden vállalkozó, aki foglalkozik marketinggel, arra törekszik, hogy minél olcsóbban, minél több emberhez eljuthasson a neve, vagy terméke. Ennél egy fokkal még az is jobb, ha az emberek emlékezni fognak rá. A Fluimucil márkanév például örökre beleivódott az emberek tudatába.

Hujber Ferenc a média hacker

rxvktkqturbxy81oduwotqzodjhzwu2nzk3ytjjntjinjq3mtjmyte0nc5qcgvnkpudzp0azqrizqjokwxnaxtnabw.jpeg

Az elmúlt két napban történt eseményekre nem sok értelmes magyarázattal lehet találkozni az interneten. Ami tény, hogy a színész valami oknál fogva úgy viselkedik, mint aki kifordult önmagából, összefüggéstelen és légből kapott dolgokat állít. De mi lehet a magyarázat a viselkedésére? Ha még nem láttad a konkrét eseményeket, itt megnézheted:

  1. Megőrült: Nyilván a legtöbb ember ezt gondolja, de szerintem ez nem fedi a valóságot
  2. Valamilyen drog hatása alatt volt az interjúk alatt: Ez megmagyarázná a viselkedését, és a sztárok között nem újkeletű dolog a szer használat, de szerintem még mindig nem erről van szó.
  3. Egy elvesztett fogadás: Úgy gondolom, inkább ehhez hasonló dolog állhat a háttérben.
  4. Konkrét, előre megtervezett média hack: És ez a legvalószínűbb eset számomra, hiszen most egy jó darabig róla fog szólni a sajtó és a közösségi oldalak. 

 

Kasszás Erzsi mint média hacker

kasszas.jpg

A CBA reklám stílusa nagyban eltér a fent említett színészétől, de bevált. Még csak most kezd lecsengeni a pár héttel ezelőtt megjelent reklám hypeja. 

Sokak szerint a negatív reklám nem tesz jót egy cégnek, vagy vállalkozónak. De ez nem feltétlen van így. Ha sikerül meghackelni a médiát egy bugyuta, de vicces reklámmal, mint azt a CBA tette, eleinte biztos, hogy sokan nemtetszésüket fogják kifejezni, de később már csak jót nevetnek rajta, és inkább egyfajta vicces utóérzetet hagy maga után. Hogy ezt sikerül e elérnie Hujber Ferencnek, az még sok mindentől függ, várjuk ki a végét. 

Biztos vagyok benne, hogy egyes körökben dolgoznak a média hack képletén, csak mivel a világ változik, ezzel együtt a trendek is, ezt a változót behelyezni a képletbe nem egyszerű feladat. Ma már nem biztos, hogy akkorát ütne Fluor Tomi Mizu-ja, Psy Gangnam style-ja, vagy a Pen pineapple apple pen című örökzöld sláger.

Amik biztos, hogy kellenek egy média hackhez:

  1. Megdöbbentő, vagy extrém módon humoros tartalom. Esetleg a kettő egyszerre.
  2. Valami olyan csatorna, ahol óriási nézőközönség láthatja. 
  3. A sajtó szeret rárepülni az ilyen történésekre, mivel nagy látogatottságot hoz, biztos, hogy meg fogják osztani, még nagyobb elérést biztosítva ezzel az adott tartalomnak.
  4. A felhasználók egyre több helyen találkoznak a dologgal, így kattintanak, likeolnak és megosztanak, legjobb esetben még paródiákat is készítenek. Ezzel gerjesztve a további látogatottságot.

 

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!

 

Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat. 

Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!

Kattints ide: bloggerleszek.blog.hu