Mik a régi marketing elemei? Újsághirdetés, TV reklámok, szórólapok, stb. Majd jött az internet, és minden megváltozott. Megjelentek az online hirdetések. Mostanra annyi hirdetésbe futunk bele az interneten, hogy bármit csinálunk, nem tudjuk anélkül élvezni a netezést, hogy tucatszám ne jönnének elő hirdetések. Ez egy nagyon idegesítő mellékterméke az online világnak, ugyanakkor logikus is, mivel a szabadidőnk jelentős részét a világhálón töltjük.
Azonban mostanában kezd egyre felkapottabbá válni egy olyan marketing módszer, ami nem tolja nyomulósan a képedbe a reklámjait, sőt, inkább minőségi tartalmakon keresztül találkozhatsz vele. Ez az Inbound Marketing.
„Az inbound marketing az, amikor a cég, blogokon, podcastokon, videókon, hírleveleken, letölthető tanulmányokon (whitepaper), e-könyveken keresztül hirdeti magát. Ezek célja, hogy közelebb hozzák az ügyfeleket a márkához.”
Forrás: Wikipédia
Ez az infografika jól összefoglalja az inbound marketing előnyeit:
Mára a hirdetések tengerében üdítőleg hat, ha nem egy nyomulós reklámmal futunk össze szörfölés közben. Kezdik Magyarországon is felfedezni a cégek az inbound marketingben rejlő lehetőségeket. De sajnos ez még mindig elenyésző.
Kapcsolódó tartalmak:
http://grafitzsonglor.blog.hu/2017/03/01/igy_vagj_bele_a_szabaduszo_karrieredbe
http://grafitzsonglor.blog.hu/2018/03/24/3_ok_amiert_neked_is_blogolnod_kellene
Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat.
Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!
Kattints ide: bloggerleszek.blog.hu