Új Marketing VS Régi Marketing
2018. március 24. írta: Gergő Herkó

Új Marketing VS Régi Marketing

 

 

digital.jpg

Mik a régi marketing elemei? Újsághirdetés, TV reklámok, szórólapok, stb. Majd jött az internet, és minden megváltozott. Megjelentek az online hirdetések. Mostanra annyi hirdetésbe futunk bele az interneten, hogy bármit csinálunk, nem tudjuk anélkül élvezni a netezést, hogy tucatszám ne jönnének elő hirdetések. Ez egy nagyon idegesítő mellékterméke az online világnak, ugyanakkor logikus is, mivel a szabadidőnk jelentős részét a világhálón töltjük. 

Azonban mostanában kezd egyre felkapottabbá válni egy olyan marketing módszer, ami nem tolja nyomulósan a képedbe a reklámjait, sőt, inkább  minőségi tartalmakon keresztül találkozhatsz vele. Ez az Inbound Marketing.

Az inbound marketing az, amikor a cég, blogokon, podcastokon, videókon, hírleveleken, letölthető tanulmányokon (whitepaper), e-könyveken keresztül hirdeti magát. Ezek célja, hogy közelebb hozzák az ügyfeleket a márkához.”

 

Forrás: Wikipédia

Ez az infografika jól összefoglalja az inbound marketing előnyeit:

 

marketing_infografika_magyar.jpg

Mára a hirdetések tengerében üdítőleg hat, ha nem egy nyomulós reklámmal futunk össze szörfölés közben. Kezdik Magyarországon is felfedezni a cégek az inbound marketingben rejlő lehetőségeket. De sajnos ez még mindig elenyésző. 

 

Kapcsolódó tartalmak:

http://grafitzsonglor.blog.hu/2017/03/01/igy_vagj_bele_a_szabaduszo_karrieredbe

http://grafitzsonglor.blog.hu/2018/03/24/3_ok_amiert_neked_is_blogolnod_kellene