Hogyan blogolj 2017-ben?
2017. február 13. írta: Gergő Herkó

Hogyan blogolj 2017-ben?

tartalommarketing.png

A LinkedIn egyik legismertebb magyar szakértőjével,Bánki Tamással a drlinkedin.hu előadójával beszélgettünk a 2017-es év tartalom marketing trendjeiről.  

Tamás mutatott nekem egy piackutatást, és a következőket mondta:

A LinkedIn Marketing Solutions blog 2016 végén közreadott egy kérdőívet, melyben megkérdezték az olvasóikat, hogy mit szeretnének olvasni jövőre, azaz 2017-ben. Több mint 2000 válaszadó az olvasó közönség több mint 20%-át jelenti, ami nagyon jó érték.

Ezen válaszok alapján azt látták, hogy az olvasók egyharmada útmutatókat szeretne olvasni. 

83%-a válaszadóknak szeretne vendég bloggert olvasni. 

39%-uk infografikákat szeretne, míg majd egy negyedük (24%) videót szeretne látni. 

13% mondta, hogy hatékonyabban szeretne együttműködni az értékesítéssel, 15% szeretné javítani a ROI (return on investment; befektetés megtérülés) mutatójukat, 19% szeretne hatékonyabban mérni, 22% szeretné az ismertséget növelni és 31% a lead generálást jelölte meg fő célként*. 

És természetesen azt is megkérdezték, hogy mennyire ajánlanák ismerőseiknek a blogot a kérdőív kitöltői másoknak. És (számomra meglepő módon - Bánki Tamás, DrLinkedin) erre csak 80% mondta, hogy ajánlja.

A piackutatásról készült infografika is, melynek a magyar fordítását én készítettem el:

linkedin_infografika_leforditva_javitva_1.jpg

Az eredeti angol nyelvű infografika megtekinthető ezen a linken:

 http://bit.ly/Linkedin-2017-EMEA-Marketing-kerdoiv-Infografika

Ha szeretnéd hatékonyan kihasználni a LinkedInben rejlő lehetőségeket, látogass el a www.drlinkedin.hu oldalra.

 

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!