Napi sikersztori
2016. november 09. írta: Gergő Herkó

Napi sikersztori

Két Los Angeles-i anyuka saját bébi étel márkája

A szürke hétköznapokban néha jól esik inspirálódni, kicsit kizökkenni, én ezért szeretek sikertörténeteket olvasni. Mindig inspirál, ha olyan emberekről olvasok, akik a nulláról indulva saját céget építve értek el hatalmas sikereket. Szerencsére ilyen sztoriból elég sok van, és egyre több. Ezért indul útjára a blogon mától a Napi sikersztori cikksorozat.

A történet:

liane-weintraub-shannon-swanson-tasty-brand-pan_8618.jpg

 

Tekintettel a nagy termék-címke olvasási mizériára, azt gondolnánk, hogy a legtöbb bébi ételnek bio összetevőket kellene tartalmazniuk.

Ezt hitte két Los Angeles-i anyuka is (Liane Weintraub és Shannan Swanson), de tévedtek. Rájöttek, hogy nagyon kevés bio alapanyagból készült bébi étel van a boltokban.

Ebből született az elhatározás, hogy saját pürét készítsenek csecsemőiknek, amelyek 100%-ban természetes alapanyagokból készülnek. Később a házi bébi ételből saját márka született, és mára már több nagy amerikai élelmiszer láncnál is kapható.

A vállalat 4 évvel az indulása után vált nyereségessé, és 2011-ben a bevétele már 2,5 millió dollár volt.

Forrás: www.inc.com

 

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!