Így adj el napszemüveget a közösségi média használatával
2016. november 07. írta: Gergő Herkó

Így adj el napszemüveget a közösségi média használatával

 

buix-wxicaihxhc.jpgSzeptemberben két fiatal nő felkereste a Hawkers-t (egy Spanyol napszemüveg márka) egy különös ajánlattal:

Ha a cég mindkettőjüknek fizet egy új Iphone7-est, segítenek meglovagolni a telefon első napján keletkezett hype-ot. A terv az volt, hogy a Hawker reklámozó nők sorban állását a cég elősegíti, és így ez egy majdnem ingyen reklám.  Az ötlet rettentő hülyén hangzik, de bevált.

A két nő 38 órát állt a sorban. Miközben ők ott álltak, a Hawkers felvett melléjük egy masszőrt, és egy hegedűst, és egy szakmai Instagrammer dokumentálta az eseményt. Emellett indítottak egy nyereményjátékot, hogy kisorsolnak egy Iphone-t, és folyamatosan promózták a 4 millió Facebook, és 174 000 Twitter követőjüknek.  A résztvevőknek ki kellett tölteni egy online űrlapot, meg kellett osztaniuk egy videót egy hashteggel. A promócióra több mint 6000-en regisztráltak, és ez lett a legfelkapottabb téma Spanyolországban, és azon kívül is. A promóciót több, mint 30 millió ember látta a Twitteren, és Facebookon összesen.

Ha kreatív módon is tudod csinálni, nincs szükséged sok pénzre, hogy terjeszd a hírt!

- mondja David Moreno, a Saldum Ventures társ-alapítója és kreatív igazgatója. 

Ha meg tudunk hackelni egy híres márkát, meg tudjuk hackelni az egész rendszert.,

Az Iphone-os mutatvány is illeszkedett a a képletébe, amely segítségével 3,5 millió napszemüveget adott el 3 év alatt: Használj nagy márkákat, és hírességeket, hogy "nagy zajt csapj", használd a közösségi médiát, és tegyél célzott hirdetéseket az összegyűjtött tömegre.

Forrás: Bloomberg.com

 

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!