3 ok, amiért neked is blogolnod kellene
2018. április 08. írta: Gergő Herkó

3 ok, amiért neked is blogolnod kellene

blog-profissional.jpg

Voltál már igazán elismerve valamiért? Mikor egy baráti összejövetelen mindenki felnéz rád, mert valami olyat tettél le az asztalra, ami miatt csodálnak téged, büszkék arra, hogy ismerhetnek? Isszák a szavaidat, mikor mesélsz, kérdeznek arról, hogy hogyan sikerült elérned azt a bizonyos célod, ami elhozta a sikert.

 Mikor elindult a blogom, és az egyik első cikkem kikerült az Index főoldalára, és 15 000 likeot kapott Facebookon, nagyon büszke voltam. A barátaim szemében láttam azt az őszinte érdeklődő tekintetet, mikor kérdeztek a blogomról. Ezen felül pedig hatalmas elégedettséggel töltött el, hogy amin dolgoztam hosszú órákon keresztül, elismerést nyert. 15 000 ember nyilvánította ki tetszését, ami hatalmas elismerés volt számomra. Úsztam a boldogságban, akkora dopamin fröccsöt kapott a szervezetem, hogy két napig nem bírtam aludni.

Ez volt az első alkalom, mikor éreztem: A blogolás megváltoztatta az életem.

 

1. Szerezz élményeket

ez-egy-igazi-elmeny.jpg

A blogomnak rengeteg nagyszerű élményt köszönhetek, pedig nem ez volt a fő cél, ez csak amolyan mellékhatásként jelentkezett.

Saját sztori:

Tavaly március 1.-jén ment ki az eddigi kedvenc cikkem, amivel olyan hatást sikerült elérnem, amire egyáltalán nem számítottam. Egy infografikán dolgoztam egész nap, rengeteg energiát fektettem bele, írtam hozzá egy pár sort, majd aktiváltam. Kikerült az Indexre is, aminek természetesen nagyon örültem, és aznap boldogan nyugtáztam, hogy megérte a belefektetett energia, sokan fogják olvasni a cikkem.

Másnap ébredés után csekkoltam a telefonom, amikor meglepődve észleltem, hogy a szokásos hírlevelek között egy eddig ismeretlen feladótól érkezett email kacsingat rám az inboxból. 

Mint kiderült, az előző napi munkám jobban megérte az erőfeszítést, mint gondoltam, ugyanis egy rendezvény szervezője keresett meg, felkértek médiapartnernek a Freelancer Festivalra, cserébe kaptam ingyen belépőt, egy szuper élményt, tudást, motivációt, és ihletet. Mindezt egyetlen cikknek köszönhetően. Nem véletlen, hogy ez az eddigi kedvenc cikkem:

Ide kattintva megnézheted a cikket

Ezután érkezett felkérés még a HR Fesztiváltól is, amit szintén örömmel vállaltam, de abból végül nem lett semmi, mivel rá kellett jönnöm, hogy számomra nem releváns a téma és nem tudtam egyetlen épkézláb cikket sem írni róla.

De az élet nem állt meg azóta sem, jelenleg az ugranijo.hu-val dolgozom egy közös projekten, amiért cserébe talán életem eddigi legnagyobb, egyben legijesztőbb élményét kapom: 4000 méterről fogok kiugrani egy helikopterből! Nem lesz egyszerű menet számomra, hiszen mióta az eszemet tudom, tériszonnyal küzdök, de mégis várom, noha be vagyok tojva rendesen. 

Akkor miért vállalod? -kérdezhetnéd

Nagyon egyszerű a válaszom. Mert tudom, hogy az élet mindig akkor adja a legnagyobb ajándékokat, mikor kilépsz a komfort zónádból. Feszegetem a határaimat, szembe megyek a félelmeimmel, mert tudom, hogy így jutok előrébb.

 

2. Láss világot

solo-travel.jpg

Majdnem egyszerre indult a Grafitzsonglőr és a Travelhunter blog. Utóbbit Dina Andris barátom csinálja, és már óriási élményeket szerzett és osztott meg követőivel a blogján, illetve Youtube csatornáján. Posztolt már Zakynthosból, Londonból, tesztelt hoteleket, eljutott már Kuala Lumpurba, adott interjút egy reggeli műsorban, és még sorolhatnám.

 Itt tudod őt követni, ha érdekel az utazás:

LINK 

 

 

 

3. Keress pénzt a blogolással

make-money-blogging.jpg

A kedvenc témám, bár kétség kívül ez a legnehezebb része a dolognak

A bloggal való pénzkeresésnek több módja is van:

-Szponzoráció

-Saját termék vagy szolgáltatás

-Affiliate

 

 

 

 

 

 Ha érdekel, hogyan lesz egy blogból vállalkozás és pénz, kövesd napról napra a két hónapos kihívásom, ahol felépítek egy pénztermelő blogot a nulláról:

Ide kattintva elolvashatod az első cikket az új blogomon

 

Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat. 

Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!

Kattints ide: bloggerleszek.blog.hu

 

süti beállítások módosítása