Hujber Ferenc a média hacker
2017. március 14. írta: Gergő Herkó

Hujber Ferenc a média hacker

 

Van recept egy tökéletes média hackre? Minden vállalkozó, aki foglalkozik marketinggel, arra törekszik, hogy minél olcsóbban, minél több emberhez eljuthasson a neve, vagy terméke. Ennél egy fokkal még az is jobb, ha az emberek emlékezni fognak rá. A Fluimucil márkanév például örökre beleivódott az emberek tudatába.

Hujber Ferenc a média hacker

rxvktkqturbxy81oduwotqzodjhzwu2nzk3ytjjntjinjq3mtjmyte0nc5qcgvnkpudzp0azqrizqjokwxnaxtnabw.jpeg

Az elmúlt két napban történt eseményekre nem sok értelmes magyarázattal lehet találkozni az interneten. Ami tény, hogy a színész valami oknál fogva úgy viselkedik, mint aki kifordult önmagából, összefüggéstelen és légből kapott dolgokat állít. De mi lehet a magyarázat a viselkedésére? Ha még nem láttad a konkrét eseményeket, itt megnézheted:

  1. Megőrült: Nyilván a legtöbb ember ezt gondolja, de szerintem ez nem fedi a valóságot
  2. Valamilyen drog hatása alatt volt az interjúk alatt: Ez megmagyarázná a viselkedését, és a sztárok között nem újkeletű dolog a szer használat, de szerintem még mindig nem erről van szó.
  3. Egy elvesztett fogadás: Úgy gondolom, inkább ehhez hasonló dolog állhat a háttérben.
  4. Konkrét, előre megtervezett média hack: És ez a legvalószínűbb eset számomra, hiszen most egy jó darabig róla fog szólni a sajtó és a közösségi oldalak. 

 

Kasszás Erzsi mint média hacker

kasszas.jpg

A CBA reklám stílusa nagyban eltér a fent említett színészétől, de bevált. Még csak most kezd lecsengeni a pár héttel ezelőtt megjelent reklám hypeja. 

Sokak szerint a negatív reklám nem tesz jót egy cégnek, vagy vállalkozónak. De ez nem feltétlen van így. Ha sikerül meghackelni a médiát egy bugyuta, de vicces reklámmal, mint azt a CBA tette, eleinte biztos, hogy sokan nemtetszésüket fogják kifejezni, de később már csak jót nevetnek rajta, és inkább egyfajta vicces utóérzetet hagy maga után. Hogy ezt sikerül e elérnie Hujber Ferencnek, az még sok mindentől függ, várjuk ki a végét. 

Biztos vagyok benne, hogy egyes körökben dolgoznak a média hack képletén, csak mivel a világ változik, ezzel együtt a trendek is, ezt a változót behelyezni a képletbe nem egyszerű feladat. Ma már nem biztos, hogy akkorát ütne Fluor Tomi Mizu-ja, Psy Gangnam style-ja, vagy a Pen pineapple apple pen című örökzöld sláger.

Amik biztos, hogy kellenek egy média hackhez:

  1. Megdöbbentő, vagy extrém módon humoros tartalom. Esetleg a kettő egyszerre.
  2. Valami olyan csatorna, ahol óriási nézőközönség láthatja. 
  3. A sajtó szeret rárepülni az ilyen történésekre, mivel nagy látogatottságot hoz, biztos, hogy meg fogják osztani, még nagyobb elérést biztosítva ezzel az adott tartalomnak.
  4. A felhasználók egyre több helyen találkoznak a dologgal, így kattintanak, likeolnak és megosztanak, legjobb esetben még paródiákat is készítenek. Ezzel gerjesztve a további látogatottságot.

 

Tetszett a cikk? Nyomj egy likeot, vagy oszd meg ismerőseiddel! Még több érdekességért kövesd a Grafitzsonglőr facebook oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

http://grafitzsonglor.blog.hu/api/trackback/id/tr8512337621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu