Hihetetlen, hol tart a technika. Már a 90-es években is voltak kezdeményezések, és fejlesztések a virtuális valóság kifejlesztésére, de csak idén lett igazi nagy áttörés a témában, sikerült elérni azt a fejlettségi szintet, amikor már piacra dobható a termék.
A YouTube-on már most százával vannak videók, amiken bemutatják a virtuális valóság szemüvegekben rejlő potenciált. Az eddigi kedvenc videóm a témában a Pamkutya csapata által bemutatott teszt volt. Annyira jól sikerült képernyőre vinni a technikát, hogy úgy tudták bemutatni a játékokat, hogy egy laikus néző a számítógép monitora előtt ülve is bele tudta élni magát a játékba. Ehhez persze nem kis technikai háttérre volt szükség, de a végeredmény magáért beszél. Ha még nem láttad a videót, érdemes lehet kattintanod:
Egyik nagy példaképem, mellesleg a kedvenc grafikusom Joshia Brooks, akinek már régóta követem a YoutTube csatornáját. Karakter rajzolással, animációval, és hasonló dolgokkal foglalkozik. Két napja tett fel egy videót, amin nem a tőle megszokott módon digitális rajztáblán rajzol, hanem egy VR sisakban. Érdekes lehet, hogy a megszokott módszerrel ellentétben most térben kell rajzolni, nem csak a kézfejét, használva, hanem vállból kivitelezni a rajzmozdulatokat.
Biztosan észrevetted már, hogy egy ideje nem írtam új cikket erre a blogomra. Ennek egyik legfőbb oka, hogy új projektbe vágtam, és már egy másik blogon élem ki az írhatnékomat.
Igyekszem minden cikkemet úgy megírni, hogy aki olvassa, tanuljon belőle valamit. Ha van egy kis időd, vagy kedved, nézz rá. Nem fogod megbánni!